16 cze 2012

Love - historia

 Była sobie kiedyś dziewczyna i jej chłopak...
Wpadli na pomysł żeby zrobić motorem rundkę po mieście ..
Jednak mieli tylko jeden kask ..
Lecz to było im obojętne ..
Więc pojechali
Czuli na swojej skórze delikatny powiew wiatru i cieszyli się tym ..
W pewnym momencie dziewczyna zauważyła że jej chłopak jedzie coraz szybciej ..
Spojrzała na prędkościomierz i zobaczyła że jadą już 180km/h..
Poprosiła swojego żeby zwolnił bo ona się boi ..
Chłopak odpowiedział ..
Przytul się do mnie i powiedz że mnie kochasz ..
Dziewczyna mu odpowiedziała ..
Kocham Cię ponad wszystko mój skarbie .. ale proszę zwolnij już ..
Proszę...
Chłopak na to odpowiedział ..
Ściągnij najpierw mój kask i załóż go sobie
Proszę cię on jest mi za ciasny .. westchneła
A później mnie przytul i powiedz jeszcze raz że mnie kochasz ..
Dziewczyna założyłą kask przytuliła chłopaka i powiedziała - Kocham cię
Dzień wcześniej pisało w gazecie : Dwoje młodych ludzi uderzyło przy prędkości 180km/h w nadjeżdżający samochód ..
Tylko jedna osoba przeżyła..
DLa jaśności przeżyłą tylko dizewczyna
W trakcie jazdy chłopak zdał sobie sprawę z tego że hamulce nie działają..
I że zablokował się gaz.. a także nie mają możliwości zwolnić
DLatego kazał swojej dziewczynie założyć jego kask.. i kazał jej przytulić siędo niego ..
I żeby powiedziała że go kocha ..
Kilka dni później ..
Poszła nad jego grób .
Miała oczy pełne łez
I nie wiedziała jak ma sobie poradzić ze swoimi uczuciami ..
Kiedy staneła przed grobem - zaniemówiła ..
Jednak później uklękła ..
Położyła kwiaty i kask..
I podziękowała mu że uratował jej życie
On był jej PRAWDZIWĄ MIŁOŚCIĄ!!






Mam nadzieję że się podobało : )
JEŚLI będą komentarze dodam taki 2 post
POzdro : **

1 komentarz: